Vrstašt.

01.12.2021

SLO405Sv. Ivan (Umag)
NP EVO XII 7.4m2i-99 X91 174l + Recharge3
Sem ze mislil, da kaj vem o vetru, pa se je danes izkazalo, da prevec zaupam modelom. Popoldan je pri Ribicu obrnilo na sibek NW, torej nic. Ni mi dalo miru, grem v Umag, spet nic, prav tako NW, a vidim pence proti jugu. Pridem v Spino, jugo, valovi! Opa, kljub pozni uri na vodo, malo orce proti Lovrecici, pa mi se ni dalo miru: kje hudica je ta konvergencna cona med obema nasprotnima vrtrovoma? S polnim gasom letim downwind mimo Pelegrina proti Umagu in kar na enkrat - stop veter ugasne. Evo, tu je ta konvergenca med NW in SW vetrovoma. Nazaj sem prisel ob mraku in v rahlem dezju.
1 day ago   milko49

Dobro jih štepaš.Najbrž si že blizu omejitve brzine na avtocesti.No jaz se za 1 presegel omejitev v naselju. 😃

1 day ago   Rekreator

Zelo filigransko iskanje vetra in Super opisano, da res lahko razumem. Sem pa zemljevid pogledal, kako si sledijo kraji v opisu. @tadebu, Rogina je mnogo več stihov že napisal, če me spomin ne vara

1 day ago   keskopesko

Seča bonaza Smo vozli na prebranac, hvala Tadebu .

1 day ago   SLO405

@rogina2016 ha,ha ,bo kar držalo tisto "bolj nor" ampak kot kaže že od nekdaj Hvala za rimo!

1 day ago   tadebu

@rogina2016 - nikar z rimami ne provociraj Rekreatorja, ko se on razpiše . . . . .

💪 za komentarje !!!!

1 day ago   rogina2016

Hehe, Janez! Bolj star, bolj nor; a tu gor, vsem nam si vzor 😂.

2 day ago   lespaje

miki101 nekega dne je mišljeno za včeraj ali danes? 😜

2 day ago   miki101

Za devetimi gorami je nekoč, davno že tega, živel striček Aladin. Vsi so mu zaupali! Dokler nekega dne ne pridejo na obalo v Sečo.....

0.00   Postaje: umag  umag3  boja  svivan  dajla

27.11.2021

NP EVO XII 7.4m2i-99 X91 174l + Recharge4
"Od pekla do raja" kot bi rekel Jan Plestenjak. Refuli so bi zelo izraziti kar za foil pomeni na poolno z veliko lovlenja deske v zraku. Vseeno lepo pod Savudrijo, nazaj grede pa staro dobro plutanje.

24.11.2021

SLO405Muggia
NP EVO XII 7.4m2i-99 X91 174l + Recharge4
Punta Olmi, burja sicer v upadanju, a se vedno super foilanje po zalivu in pod valobrani z izjemnimi soncnimi pogledi.
0.00   Postaje: muggia

20.11.2021

NP EVO XII 7.4m2i-99 X91 174l + Recharge5
Pozno jesenska Garda ima tudi svoje muhe, a sva vseeno odvozila kar je bilo na razpolago. Danes v Malcesinah jutranji Peler po sredini jezera dobrih 25 kn, ob obali pa manj vetra. Foil na polno, val do 1m. Oro pa je lahko izkoristil le Brane kitom 19. Greva kuci pjevajuci.

18.11.2021

NP EVO XII 7.4m2i-99 X91 174l + Recharge5
Oglasava se z Garde skupj z Branetom BD87. Trnutno sva v Campione kjer sta danes pihala oba vetrova. Dopoldanski Peler do 25 kn, popoldanska Ora do 15 kn. Bomba ni casa za pocitek, odlicno foilanje. Je pa to nova izkusnja, Garda povsem prazna, sama na vodi. Tudi pivo je prava umetnost najti.
2 week ago   keskopesko

Legende Gardske ;)

14.11.2021

SLO405Muggia
NP EVO XII 7.4m2i-99 X91 174l + Recharge5
Po dolgem casu spet v Punta Olmi. Pihala je super burja za foil, ne premocno in dovolj konstantno. Lep sesen tudi s temnimi oblaki nad obalo, in proti koncu z malo rosenja. Za valobrani pa se vedno flat poezija 😊.
0.00   Postaje: muggia

09.11.2021

NP EVO XII 7.4m2iSonic 83 138l5
Danes je pihala izjemno lepa burja v Piranskem zalivu, vsaj tako sem jo dozivel s slalom opremo. Ves cas, brez prestanka ravno prav na polno. Dvakrat sem sel pod Piran pogledat val, a sem imel danes za te razmere preveliko desko in smernik za korektno voznjo v veter na valu. Po pretezno foilarski sezoni letos, bi danasnji slaolm oznacil kot: slalom rules!
3 week ago   mihi

Če bi vedel, da boš sel na pir, bi te pa počakal 😄

05.11.2021

NP EVO XII 7.4m2i-99 X91 174l + Recharge5
Kar lepa burja med 14. in 16. uro. Sprva orcam do Ankarana, potem downwind do Rexa in nazaj v Ankaran pa se malo vamo tamo po zalivu. Vadim " sralno pozicijo" na dolgih zankah in pridobivanje hitrosti...saj gre, a izgledati mora pa obupno. To so te filmcki Nicolasa Goyarda in drugih profijev...wonabi :).

01.11.2021

NP EVO XII 7.4m2i-99 X91 174l + Recharge5
Jugo je danes kar nazgal. Sprava sem s foilom zaorcal iz Pomerja do Stupic, fino, a nazaj grede je jugo konkretno pojacal. Zamenjam foil s slalom desko in na polno po zalivu se kako uro. Siva zimska scena.

30.10.2021

NP Evo XI 8.6m2i-99 X91 174l + Recharge3
Tudi za pol ure se splaca ce si seveda ze v blizini spota. Dopoldanska kratkotrajna burjica je ponudila lepo foilanje pod otockom Fenera in okolico rta Kamenjak. Zal je bilo zame kmalu premalo vetra, Brane s kitefoilom pa ga je veselo nazigal okloli otoclov na polno.

28.10.2021

SLO405Ližnjan
NP Evo XI 8.6m2i-99 X91 174l + Recharge4
Kaj imata skupnega Liznjan in race foil? Ob obicajni burji soraj da nic, no danes dopoldan pa lepo foilanje med rtom Marlera v smeri Duge uvale. Trajalo pa ni dolgo, kako dobro uro, potem pa je burja popustila. Vseeno dober trening voznje v bok in polkrmo po valovih.
1 month ago   tadebu

Končno tudi lepotica na sliki !!! 💪

0.00   Postaje: liznjan  svmarina  stupice

27.10.2021

NP EVO XII 7.4m2i-99 X91 174l + Recharge5
Na zdravje vsem, pircek pomaga! Danes lepo, sprva na slalomu z vecjo desko, iSonic 83 dvakrat na odprto pred Piran kar na polno. Pozno popoldan veter pade za foil trening po zalivu.
1 month ago   jaka87

Jaz malo spremljam na twiterju, ker so nazadnje tam objavljal in nič še ne piše kdaj jo vrnejo. Upam sicer da kmalu, ter da spet omogočijo osveževanje podatkov vsakih nekaj sekund. To je sicer nehalo delovati še preden je šla boja na izmenjavo... Tik za tem ko sem se spomnil, kako bi lahko te podatke shranil, jih prikazal (za fejst neučakane) ter tudi računal povprečje recimo na 5min. Ker 15 min se včasih res kar vleče 😂

1 month ago   mihi

Se strinjam ja. Kako pa kaj kaže boji?

1 month ago   jaka87

Ostale postaje lokacijsko niso najbolj primerne za burjo. Po moje se v odsotnosti boje za burjo najbolj splača gledat izolsko. Vsaj za Savudrijio se mi zdi da odkar smo menjali ležaje kar dobro pomeri.

1 month ago   mihi

Podatki s postaj so močno podhranjeni, sredi popoldneva je bilo kar na hard za 8.0.

23.10.2021

NP EVO XII 7.4m2i-99 X91 174l + Recharge5
Popoldanska burja se je v Koprskem zalivu kar konkretno razigrala. Videz z obale in podatki so kazali manjšo jakost vetra od tiste, ki sem jo potem v sredi zaliva čutil pod krilom foila. Na momente je bilo kar na hard in sem prvo uro vse skupaj vzel kot trening obvladovanja močnih refulov. Kasneje, vse do večera, je veter nekoliko popustil nastali so pogoji za lepo kruzanje po zalivu in trening vožnje v različnih kurzih.

18.10.2021

NP EVO XII 7.4m2Falcon 114l + Recharge5
Spet se oglasam z Garde, kjer sta danes oba vetrova obratovala po poletnem pravilniku, to je na polno. Start iz campa Bomartini, to je na sredini med Torbolami in Malcesinami. Dopoldan Peler za srednjo slalom opremo na polno, NP 7.4 in Falcon 114, orca do Torbol, val do 1 m, veter pa 25 + kn. Veter hitro zamenja smer in ime, zapiha Ora, toliko da pojem zajtrk in spet na vodo s foilom, veter 15+ kn. Nekajkrat orca do Limon in Malcesin do malo pred soncnim zahodom, ko veter hitro upade. Evo to je recept: suh zrak, se toplo jezero, in burja pri nas, tu pa termika kot se sika.
1 month ago   SLO405

Lahko dodam, da en jutranji slalom na polno tudi zaleze, kot danes v Capo Reamol, kjer je vse ustimano za "razvajene surface".

1 month ago   mihi

@thejan Super si me nasmejal!

1 month ago   thejan

@Mihi, stay strong

1 month ago   milko49

@tadebu po 40 letih srfanja se podpišem pod tvojo izjavo👍

1 month ago   mihi

Z vsem se strinjam, a dan ima žal le 24 ur!

1 month ago   tadebu

@mihi - foil - čim prej tem bolje. Pred leti, ko se ja naš prijatelj Primož nenormalno ogrel za foil in od takrat samo foila, se je meni zdelo vse skupaj brez veze. Kasneje me je Žiga prepričal, da naj poskusim in sem to tudi sramežljivo naredil, lahko danes rečem, ko se sem pa tja že kdaj peljem čez cel zaliv, da je nor občutek. Poleg tega je pa nova dimenzije enakega športa, oz najlepše je to, da se moraš nekaj zopet učit, kar pa potegne . . .

2 month ago   mihi

Sej IQ fin je pa Vapor 8.0 in Manta 77, samo range je malo manjši. Vsekakor pa dobro vedeti tudi za IQ foil, morda...nekoč....kaj pa veš 😊

2 month ago   MTB

Mihi, saj "one size fits all" je zdaj IQ foil, baje pokrije od 5 do 30 vozlov z eno desko in 9 m2 jadrom

2 month ago   SLO405

Ja res kaže, da gre v to smeri. Tako je bilo tudi danes, eno jadro 7.4 za slalom in popoldan za foil. Je pa užitek popoldan foilati po praznem jezeru.

2 month ago   mihi

Super, vedno blizje si povratku na koncept "one size fits all". Veliko slalom desko lahko ze mirno izločiš iz repertuarja in z enim jadrom, malo slalomco in foil desko pokriješ ogromen razpon vetra. Bravo!

2 month ago   SLO405

Jesenska termika tu na Gsrdi je od vraga. Vceraj in danes dopoldan je jutranji Peler nazigal neumorno do 12 ure, 20 do 25 kn. Vceraj sem se prestavil na drugo stran jezera v Capo Reamol, kjer je Peler se posebaj izrazit. JadroNP Evo XII 7.4 ja stalno v pogonu tako zjutraj kot pozno popldan ko se Ora nekolilo okrepi. Danes na vodi pred Torbolami srecal Lino in Vala na IQ, smo malo pokramljali, so na vmesni postaji proti Marseille-u.

2 month ago   tadebu

Bravo, a lahko bi napravil malo manj sramežljivo sliko foil deske !!

09.10.2021

SLO405Fažana
NP EVO XII 7.4m2Falcon 114l4
Burja je v Pomerju prizgala vse ventile. Fantje z wave opremo vozili 3, jaz pa s slalom opremo cakal ce bo kaj spustilo, pa ni. Grem v Fazano-Peroj, tam pa kot v Barkolah, ob oblai bonaca, zunaj vse belo. Ce ne drugega je vsaj bolj flat in gas na vodo. Lepo je pihalo zlasti pred Barbarigo in naprej v smeri Rovinja, za srednjo slalom opremo na polno.
2 month ago   SLO405

Ja skoda da se nismo videli, sem bil pa malo kasneje tam na vodi. Danes v nedeljo pa dobra burja za foil in jadro NP 7.4 v Pomerju in do otoka Bodulas. Sicet bolj refulast veter a dober trening, sredi dneva pa se malo slaloma.

2 month ago   mihi

Haha, le kako smo se zgrešili. Midva sva startala na rtu v Stari Barbarigi in vozila v smeri Rovinjamed 14. In16. uro. Razmere, kot si jih opisal, zunaj se je dalo non stop leteti a je bilo za 7.7 kar na hard, ob obali pa refuljada. Je pa bilo zanimivo kruzati med otoki, ki so mi kot 12 letbemu fantiču predstavljali celodneven projekt, včeraj pa sem tako traso opravil v 10 minutah, zadovoljstvo pa je bilo v obeh primerih enako.

04.10.2021

NP EVO XII 7.4m2JP CR Hydrofoil 240l + Recharge5
Podaljšan vikend v Pomerju in Medulinslem akvatoriju je bil res vrhunski. V petek burja, nedelja in ponedeljek jugo. Vse z enim jadrom NP EVO XII 7.4, večinoma s foilom, v ponedeljek na jugo tudi s slalom desko na polno. Orca ob jugu iz flat Pomerja do otoka Fenera in rta Kamnejak se je obrestovala z valom do okoli 2m pred Kamenjakom in ridanjem nazav v mirne vode. Za foil je bil to kar izziv, za slalom pa čisti užitek.
2 month ago   SLO405

Oboje je užitek. Slalom ker ga že znamo in ga lahko voziš v skoraj vseh pogojih, foil pa zato ker "napredujemo" za enkrat le v optimalnih pogojih....in se stari surfarski občutki dopolnjujejo z novimi.

2 month ago   milko49

Tudi foil ima svoj čar.Kukr za koga.

2 month ago   mihi

To bom razumel, kot da je slalom bolj fajn, ker se bolj nasurfaš!

2 month ago   SLO405

Ja v orco je faktor cca 1:2. Na slalomu na tej turi 30 tackov, na foilu 13.

2 month ago   milko49

S foilom gre bolj v "hrib"😀

Hahahah!

2 month ago   SLO405

Samo za pomembne stvari...

Dober spomin! 😁

2 month ago   SLO405

Še to, rdeča čtra je orca, modra downwind.

Z veseljem! Ja res bi lahko posnel kakšno turo saj imam Suunto, a vedno pozabim na to. Po spominu sem narisal dva tracka med Pomerjem in Kamenjakom ob jugu na isti dan, prvič s slalom opremo, drugič s foilom. Isto jadro NP 7.4.

2 month ago   Lorenzo

Js pa glasujem za kako predavanje kako furat slalom in podobno!

2 month ago   mihi

Počasi bi si lahko opremil z eno vekarco, da bi nam ture in avanture predstavil še slikovno! 😉

24.09.2021

NP EVO XII 7.4m2JP CR Hydrofoil 240l + Recharge5
Alpska jezera obratujejo. Danes pridem ob 15 uri, grem na vodo s foilom kar na polno v 20+ kn. Hodoo. Dobro je bilo tudi za slalom, v refulih pa vozila tudi jadra 5. Proti veceru zamenjam jadro z vecjim 8,6 pa gre kot poezija skoraj do mraka. Gladina jezera je pa za okoli 4m nizja kot obicajno, susa pac.
2 month ago   SLO405

Danes v nedejo je bil pa zanimiv veter: sprva mocno za srednjo slalom opremo 7,4 kako uro, potem bonaca in spet za foil na polno vendar na obroke do 17 ure. Se je ze pripravljalo na dez.

Super veter tudi danes v soboto, konstantno med 13 in 15 kn, uzivancija na foilu z jadrom 8.6. Zanimivo, ves dan je bilo prcej oblacno proti dolini, Dolomiti pa v soncu. Ob SW tendenci je bila ravno tu meja oblacnosti.

Ja, danes se cakam da se zjasni, potem pa bo..

2 month ago   keskopesko

Hudo, za ta letni čas!

2 month ago   SLO405

Ja res je in tudi dobro dela, za v orco gre kot pri norcih...

2 month ago   MTB

Luštno, pa saj ta deska je hibrid, zgoraj garažna vrata-foil, na spodnji strani vitka slalomca

18.09.2021

NP 8.6m2JP CR Hydrofoil 240l + Recharge5
Oglasam se z Garde kjer je bilo danes na hudoo. Jutranji Peler sicer ni zapihal, je pa Ora zacela ze ob 10. uri in jacala vse do 18. Startal sem v Torbolah s foilom in krilom 740, je bila orca na polno do Capo Reamol. Veter je pojacal in sledi zamenjava za slalom in jadro 7.4, bomba. Ko veter le malo pade pa se en foil sesen pred vecerom. Zdaj pa edino kar pomaga je pivo...Jutri kaze na dez, bomo videli kako bo.
2 month ago   markopa

Kar se vetra tiče si že vse napisal Bom dodal offtopic zadevo. No, edino kar mi na Gardi ni všeč je kava. PA si mislim, Italijani in mi ne znajo espresso kot se šika naredit. Nakar opazim, da imajo povsod tale "Omkafe`". Raziskujem dalje in na obrobju Arca opazim pražarno. Heh, si mislim, lokalna kava, katere priprava je verjetno precej pod vplivom turizma z Nemčije ter Avstrije. Hvala za reporte.

2 month ago   SLO405

Ora je potegnila za srednjo slalom in jadro NP 7.4 , val do 1 m. V okolici plohe zato je veter nekoliko prej upadel. Morda bo se kaj za foil pozno popoldan potem pa kuci pjevajuci...

Ja res je Recharge foil v Italiji vedno delezen pozornosti in si ga ogledujejo. Slisim tudi "glej kako so Slovenci iznajdljivi in podjetni". No, vceraj je tu dezevo in ni bilo vetra, danes pa Peler kar na polno. V Malcesinah je bilo za slalom kar premocno, zato sem sel v Torbole najprej na slalom in NP 7.4, potem pa z istim jadrom se foil. Lepo je gledati foilarje na IQ na treningu in se kaj nauciti od njih...Cakam Oro.

2 month ago   markopa

Zadnjič (poleti), si je pol duotone centra ogledovalo Recharge foil, ko sem bil gor. So ga celo zvagali Sreče z vetrom pa nisem imel. Ora je sicer pihala, vendar ne tisto tipišno. Garda, če se bom kdaj kam odselil je to Garda

08.09.2021

SLO405Punta Kriza
NP 8.6m2JP CR Hydrofoil 240l + Recharge5
Na kvarnerskih otokih je se kar pihala sibka burja. Startam zjutraj iz zaliva Martinsica v kanal med Cresom in Losinjem, a jutranja burjica kmalu pade. Pa nic za to, ko se vrnem me caka sveze doma pecen kruh. Popoldan sidram v zalivu Melji ob Punta Krizi, idealen zaliv za sestavljanje opreme. Burja se kar piha in postreze se s popoldanskim foilom okoli rta Sv Damjan. Letenje nad turkizno plitvino me je spomnil na tiste reklamne video spote o surfanju in foilanju tam nekje na tihomorskih otokih...

06.09.2021

NP 8.6m2JP CR Hydrofoil 240l + Recharge5
Burjuca na Unijah ne popusca, ni mocna je pa idealna za trening foila. Tu v okolici zaliva Vignjisca so raznolike razmere, od cistega flata, do valov v kanalu proti Losinju. Barva vode pa itak zmaga...

05.09.2021

NP 8.6m2JP CR Hydrofoil 240l + Recharge5
No, ce kdaj modeli usekajo mimo, tudi prav, tako kot danes. Burja je na Unijah pihala cel dan. Na vodo grem zgodaj zjutra iz pizame direkt v neopren, z idejo, da bo burja hitro padla, pa ni in ni hotela. Tako sem bil tri krat na vodi pred zalivom Vognjisca in v kanalu med Unijami in Losinjem. "Mokre sanje", barka sidrana v bonaci na mirnem, okoli pa vetra v izobilju. Popoldan burja celo pojaca na okoli 20 kn v refulih, z velikim jadrom in krilom kar po mosko....najs!

03.09.2021

NP 8.6m2JP CR Hydrofoil 240l + Recharge4
Dopoldanska burja je lepo zapihala. Startam s foilom iz Pomerja cez preliv v Medulinski zaliv in med otoki do Levana. Super orca na polno. No, nazaj grede veter pade in sledi plutanje nazaj do marine. Vseeno super! Vecer na Unijah.
3 month ago   SLO405

Ja res se pripravljm na podobne podvige.... Danes top foilanje na burjico na Unijah.

3 month ago   miki101

Meni kaže, da boš enkrat kar iz Pomerja na Unije odfojlal...

3 month ago   SLO405

Kaze da bo dobolj burje bolj za veliko/ srednjo opremo.

3 month ago   dejmol

Janez,kaj praviš za punat v ned in pon? A bo kaj? Lp. Dejan dajmol

29.08.2021

NP 8.6m2JP CR Hydrofoil 240l + Recharge4
Danes sredi dneva burja v upadanju. Na vodo germ ob 11:30 z najvecjimi orozji, krilo 1000 na novi plazi kjer je super. V Koprskem zalivu proti Ankaranu pa lep veter s kar mocnimi refuli. Na koncu je nastal lep trening v raznolikih vetrovnih razmerah med Zusterno, Ankaranom in Debelim rticem.

28.08.2021

NP EVO XII 7.4m2JP CR Hydrofoil 240l + Recharge4
Popoldan lepa orca od Ribica v Izolo, pozno popoldan dobro tudi v zalivu pred Portorozem. Veter malo refulast a za foil je bil v redu.

24.08.2021

NP EVO XII 7.4m2JP CR Hydrofoil 240l + Recharge4
Lepa popoldanska burja v zalivu za foil in fin. Na odprtem pred Piranom kar nekaj vala, veter paa enako mocan ali celo sibkejsi kot vv zalivu.
3 month ago   SLO405

Thanx. Tudi danes je bilo super, upam da ti je bilo dovolj za fin in 7.4.

3 month ago   tadebu

Super si foilal, tudi v močnejših refulih. Svaka čast !! Ni bilo slabo, za fin mi je bilo 7,4 malo premalo, verjetno pa tebi na foilu OK !!

17.08.2021

NP EVO XII 7.4m2iSonic 83 138l5
Piranski zaliv poln kontrastov! O, po dolgem času spet konkretna burja, kakšen užitek za slalom na polno. Med 13:30. in 16:30. uro je bilo v zalivu povečini dovolj vetra, še lepše pa je bilo ko sem zaorcal na odprto pred Piran in okoli boje Vida. Tam so bili kar konkretni valovi za slalom in konstanten veter. Nasprotje temu doživetju pa spidiranje na popolnem flatu za solinskimi nasipi, kot bi surfal na dveh povsem različnih spotih.
4 month ago   mihi

Luštno je bilo!

08.08.2021

NP 8.6m2JP CR Hydrofoil 240l + Recharge5
Sredi dneva je jugozahodnik v Piranskem zalivu bolj sramežljivo začel, zato se odpravim proti odprtem. V višini Pirana lepo zapiha, odločim se, da zaorcam mimo savudrijskega svetilnika do Umaga. Veter pa proti Umagu kar jača, kar se je poznalo zlasti ko sem obrnil in šel downwind mimo Zambratije, Savudrije, je bilo kar na hard, saj sem imel veliko krilo 1000 in veliko jadro za ta veter. V Piranskem zalivu pa spet lepo flat in uzivancija.
4 month ago   SLO405

Ja sem te videl, lepo si šibal na refule ob Savudiji, kjer veter nekoliko pospeši.

4 month ago   thejan

Se mi je zdelo da ti greš mimo za nazaj, ko sem ravno ven iz zaliva rinil. Sem mislil da je fatamorgana da vidim še enga resnega srfača tu, ki je ravno tako hitro izginil kot se je prikazal

4 month ago   tadebu

Veliko si upaš, ni kaj !!! Bravo ! 💪

4 month ago   lespaje

Zanimivo, da okrog 15h je bilo manj vetra od Bernardina proti Savudriji kot proti Seči.

19.07.2021

NP 8.6m2JP CR Hydrofoil 240l + Recharge5
Danes je na jezeru pihal termicni veter do 20. ure, perfektno za vecerno foilanje. Zdaj na Lago Morto za jutri zjutraj na jutranji slalom, potem pa spet nazaj na Croce na foil.
4 month ago   blaz57

Hvala Janez

4 month ago   SLO405

V kampu sicer nisem bil, vendar po kitih v zraku ni bilo videti, da bi bila gneča, vsaj med tednom ne. Tu kjer sem bi jaz v Poiatte le nekaj znanih lokalcev in kakšen avstrijski kombi. No za vikende je drugače, se naberejo predvsem lokalni kopalci.

4 month ago   blaz57

Janez kakšna je kaj gneča v kampu

4 month ago   SLO405

Ja, kako ves... 😊. No danes je bil veter na Lago Morto presibek.

4 month ago   mihi

Vmes pa za regeneracijo še malo na kolo 😉

12.07.2021

SLO405Lago Idro
NP 8.6m2JP Hydrofoil 150 150l + Recharge5
Alpsko turnejo sem zakljucul na Lago Idro. Zaradi prijetnega okolja z malo turisticnega pritiska in ugodnega termicnega vetra za foil sem se tu kar ustalil. Jakost vetra je bila zadnje dni manjsa, kar je bilo dobro za foil, za slalom pa je bil veter presibak. Celoten izkoristek termicnih vetrov na alpskih jezerih je bil popolen.

05.07.2021

SLO405Lago Idro
NP 8.6m2JP Hydrofoil 150 150l + Recharge5
Spet na toplo, Lago Idro u izi scena. Silvaplano sem vceraj zakjucil s foilom v mocnem Maloja vetrom pred dezjem, potem pa voznja prek gorskih prelazov na Lago Idro. Termicni veter tu zacne okoli 13. in piha do 19. ure. Za slalom je bilo danes premalo, za foil pa odlicno. Na jezeru 2 jadra in trije kajti in to je vse. Precej prvobiten obcutek.
5 month ago   SLO405

Res je tu veliko bolj na izi kot na Gardi, ki je 1.5 ure vozne stran. Spoti so na skrajnem severnem delu jezera pod naseljem Bondone. Tu je tudi nobel camp Miralago in ta bojsi vstop v vodo. V blizini je se en camp in camper-stop, kjer je tudi vstop za kajtarje. Termicni veter je samo eden, popoldanski, jakost pa manjsa kot Ora na Gardi v Torbolah. Za foil ali formulo je vedbo dovolj, za slalom obcasno. Najmocnejsi veter je pred fronto ali ko je res vroce, takrat je za slalom na polno. Turizma je tu malo. Danes sem bil prakticno sam na vodi, orcal po celotni dolzini jezera, kje sta se dva kampa, a je veter tam slabsi. So pa lepo urejene kolesarske proge ob potokih in reki vse do Madone di Campiglio.

5 month ago   Tona

Tole se mi zdi odlična alternativa, ko so Torbole zabasane. Janez, prosim napiši kaj več o tem spotu. Sta Ora in Peler dosti slabša kot na Gardi? Kje greš v vodo? Verjetno je tudi lajf na obali dosti bolj u izi kot v Torbolah? TNX

03.07.2021

SLO405Silvaplana
NP 7.8m2JP Hydrofoil 150 150l + Recharge5
Vam je kaj vroce, no meni ni, tu v svicarskih Alpah. Temperatura cez dan je okoli 20 st, ponoci pa pade na 6. Na jezeru Silvaplana je zadnja dva dni pihal severnik s smucisca Corvilia, kar ni najbolje za to jezero, zato je bil veter bolj refulast, a sem s foilom in jadrom 8.6 le ujel lepe voznje v razlicne smeri vetra. Danes je pa ze zgodaj potegnila Maloja wind za slalom na polno. Sele pozno popoldan sem si upal tudi s foilom in race krilom 740 prav tako na polno. Evo, zdaj pa dezuje in je okoli 12 st. Jutri premik v tople kraje na Lago Idro.

21.06.2021

NP 8.6m2JP Hydrofoil 150 150l + Recharge5
Popoldan je pihal lep jugozahodnik, primeren za veliko jadro in race sprednje krilo 740. Pihalo je tako enakomerno, da sem iz Piranskega zaliva podaljšal do Savudrije, od tam pa do Umaga. V orco je šlo super ves čas dovolj vetra, pri downwind pa ga je občasno pri Zambratiji in Stari Savudriji primanjkovalo, je bilo treba tudi pumpati. Za savudrijskim polotokom, nazaj proti Ribiču pa je jugozahodnik preko polotoka pospešil in vetra je bilo dovolj po celem zalivu. Super lahkoten foil izlet v toplem morju.
5 month ago   keskopesko

ups napačna tema Janez. Čestitke za super špure.

Res je voda drugačna, mogoče tudi malo po špricerju diši ;)

13.06.2021

NP 7.8m2iSonic 83 138l + Recharge5
Termika se je posteno razigrala, veter je bil v prvem delu popoldneva kar mocan za to jezero, konkretno prek 25 kn. Za slalom ga je bilo na polno. Sele kaneje je bilo primerno tudi za foil, vecino casa pa je ostal na oblai. Se pa z vetrom vsak dan premaknejo tudi plavine z bregov, od manjsih vejic do vecjih debel. Je treba kar dobro gledati "pod noge" .
6 month ago   mihi

Hymo je še nedolgo nazaj delal, če si šel direktno na stran. Sedaj tudi to ne več..

Super Jaka za webcam, škoda za Hymo (:

6 month ago   jaka87

Ja model Hymo je zanimiv projekt univerze v Trstu, žal pa od februarja ne deluje oz. spletna stran ni dostopna. Webcama sem dodal na seznam...

6 month ago   markopa

Hvala za izčrpen odgovor!

6 month ago   SLO405

Za termični veter na Santa Croce veljajo enaki vremenski pogoji kot za razvoj termike drugod. Za Croce in za Gardo je dober osnovni modelski pokazatelj Windity kjer mora model nakazati pravo smer termičnega vetra ( S, SW ). Jakosti seveda še ne zna dobro izračunati in je ta izračunan običajno premajhen (naj te ta podatek ne ustavi). Na Veterčku je tudi produkt Hymo (trenutno mislim da ne deluje), kjer je na skrajnem delu modelske domene levo zgoraj območje S. Croce. V tem času se najboljši termični veter razvije po burji, ali ko pri nas še piha šibka burja v upadanju. Tu je še webcam S.Croce: link On-line slika je spodnja z jadrnicami. Ko zastava na drogu plapola v levo smer je dovolj vetra, sicer se ne tej kameri vetra na vodi ne vidi prav dobro. V tem času se nad hribi ob S. Croce in Gardi pogosto razvijejo popoldansko večerne nevihte, ki pa bistveno ne vplivajo na termični veter tja do 17 ure. Sicer pa velja; bolj ko se segreje Padska nižina, močnejši je veter. Včeraj se je segrela na 33 st. zato je pihal močan termični veter.

6 month ago   markopa

Živjo! Se da kje pogledat napoved oz. nekako prdvidet znake, ki so pogoj za razvoj termike tukaj? (Enako bi rad vedel za Gardo. Tam je precej odvisno od okolice po izkušnjah. Če se okoli kej dogaja (kar ni direktno vidno) ora ne povleče.) Hvala, M.

13.06.2021

SLO405Lago Morto
NP 7.8m2iSonic 83 138l5
Kot v Preluki. Jutrnji termicni veter je danes na Lago Morto pihal dobrih 25 kn. To je manjse jezero pod Santa Croce. Za slalom na polno, zdaj cakam popoldanski veter spet na S. Croce.

12.06.2021

NP 7.8m2JP Hydrofoil 150 150l + Recharge5
Spet na foil trening spotu. Super lokalna surf scena. Popoldanski termicni veter je pihal do 20+ kn. Z novim foil race setupom je bil uzitek rezati mocnejse refule v vseh kurzih.

04.06.2021

NP 8.6m2JP Hydrofoil 150 150l + Recharge5
Cetrta podtaja, Punta Kriza, otok Cres. V okolici piha sibek jugozahodnik. Na obmocju zalivov pod Punta Krizo pa veter pojaca zaradi njihove lege in oblike na 10 do 13 kn, v sunkih tudi vec. Izjemno za foilanje ob slikoviti pokrajini, ki spominja na kanadska jezera.

31.05.2021

NP EVO XII 7.4m2JP Hydrofoil 150 150l + Recharge5
Tretja postaja, juzni del otoka Molat. Otok je izoblikovan tako, da na obmocju Brguljnskega zaliva maestral se dodatno pojaca, popoldan tudi do 20 kn. Foilam med Dugim otokom in Molatom ter orcam po Brguljanskem zalivu. Pridruzi se mi Roman najprej z barko, kasneje z veliko slalom opremo. Roman ga proti veceru zge na polno, jaz pa se trudim s foilom na zgornji meji po kar valovitem morju.

30.05.2021

NP EVO XII 7.4m2JP Hydrofoil 150 150l + Recharge5
Dugi otok, Uvala Pantera. V teh vremenskih razmerah je ta del otoka prvi paradiz za slalom in foil. Dopoldan je pihala konkretna burja za srednjo slalom opremo. V zalivu ultra flat, zunaj na odprtem pa chop do pol metra. Sredi dneva obrne na severnik in NW, perfektno za foil kar na polno do vecera. Isto jadro za obe disciplini, kar vse skupaj se olajsa. No, sedaj je pa spet obrnilo na kar mocno burjo. Dela dovolj za cel dan, zlasti prevoz in riganje opreme na skalni obali 😊.

28.05.2021

NP EVO XII 7.4m2JP Hydrofoil 150 150l + Recharge5
Druga postaja, severni del Dugega otoka, Uvala Pantera. Mokre sanje! Maestral se je lepo razvil, konstantno 15 kn. V prostrani uvali je bil super flat, veter tu lokalno se nekoliko pospesi, potem pa sem foilal tudi na odprto in objadral severni rt Dugega otoka do svetilnika Veli Rat. Nazaj grede mimo razbitin potopljene ladje proti uvali z valovi do 1 m. Zvecer do 19. ure pa se na izi po uvali. Prav tak dan sem sanjal ze nekaj casa 😊.

26.05.2021

NP 8.6m2JP Hydrofoil 150 150l + Recharge4
Prva postaja, otok Unije. V zalivu Uvala Vognjisca maestral pospesi preko otoka in popoldan ga je dovolj za light foilanje. Izjemne barve vode, modrina v vseh odtenkih, v daljavi otoki Srakane, Susak.

😜

6 month ago   dejmol

Janez je enkrat lani v Seči ob pivu dejal,da FOIL ne pride v poštev,ker ni časa!Zarečenega kruha se največ poje 😃 Privoščim ti lepe trenutke na vodi.Pozdrav iz savinjske doline. 😄

6 month ago   SLO405

Ja to je pa res precej manj opreme. A kaj ko meje foil cist zapopadu.sem se kar navadil prelagat surf opremo po barki zadnjih 36 let...

6 month ago   miki101

Krasno! Veš koliko je wing praktičen za na barko?? 😀😀

23.05.2021

NP EVO XII 7.4m2iSonic 83 138l5
Jugo ne popusca in s tem odlaga izplutje proti juznim otokom. Po vcerajsnjih valovih pred Kamenjakom (track BD87), danes flat slalom spidiranje na polno v Pomerskem zalivu. Jugo v tem kanalu pred marino kar pospesi, sunki tudi prek 25 kn.

21.05.2021

NP 8.6m2JP Hydrofoil 150 150l4
Otocki v Medulinskem zalivu kot pospesevalci juga. Sprva je bila jakost mejna, le ob otockih kjer veter pospesi zaradi obtoka, se je dalo spumpati in potem je letelo. Popoldan je bilo vetra dovolj za foil povsod. Lep trening.

20.05.2021

SLO405Fažana
NP 8.6m2iSonic 83 138l2
Kako pomembne so nevihte nad kopnim za razvoj maestrala. Fazana ob 12. vse belo, s slalomom na vodo do Brionov, obrnem, in glej, nad Labinom nevihta vse crno, in v momentu sredi kanala ugasne maestral. Popoldan se veter ni vec pobral.

19.05.2021

NP EVO XII 7.4m2iSonic 83 138l5
Surfarska-slalomaska nebesa. Kaksen uzitek je spet na polno stopiti na smernik na dobrih 25 kn. Dopoldan je v Medulinskem zalivu pihala spremenljiva burja-severnik, super za kruzanje med otoki. Popoldan pa jev Pomerju severnik pojacal na do 28kn v sunkih, voda flat...hudoo. Te dni se res dogaja na spodnjem koncu Istre.

18.05.2021

SLO405Ravni
NP 8.6m2JP Hydrofoil 150 150l + Recharge4
Lagano foilanje s krilom 1000 na termicmi jugozahodnik ob Ravniju. Teorija se je potrdila v praksi, mocnejsi veter ob obali, zunaj sibkejsi zaradi konveksne oblike obale pod hribom Skitaca.
6 month ago   tadebu

Zavidam, zavidam - 100 % !!

6 month ago   SLO405

Hvala, res je fino te dni...

6 month ago   tadebu

Ma res si car !!!!!

17.05.2021

NP EVO XII 7.4m2JP Hydrofoil 150 150l + Recharge5
Ju hu, Jadran... danes lep Nw po celotnem Medulinskem zalivu, pri Kamenjaku dolg val od nocnega juga.Sprva foil, kasneje se slalom z istim jadrom. No pozno popoldan pa je ratala se ena krajsa Fazana z lepim zahodnikom pod Brioni.
7 month ago   BD87

Ooo ja, lepo🤙🌅

11.05.2021

NP EVO XII 7.4m2JP Hydrofoil 150 150l + Recharge5
Ujel lepo vetrovno obdobje pred pooblačitvijo na Bohinjskem jezeru. Veter je pihal v konkretnih in konstantnih refulih prek 20 kn pretežno iz smeri Vogla med Kramarjem in Naklovo glavo. Najbolj je pihalo na spodnjem delu jezera pred Kramarjem in na območju cerkvice Sv. Duh. Za foil orca in downwind do Naklove glave, tudi na zgornji meji za foil. Za slalom bi bilo kako uro odlično.
7 month ago   SLO405

Med cca 11. in 13:30.

7 month ago   tadebu

Ob kateri uri približno ?

08.05.2021

NP 8.6m2JP Hydrofoil 150 150l + Recharge4
Sredi dneva je burjica v Koprskem zalivu obrnila na maestral, ki je pihal bolj s severne smeri. Takoj na vodo in uspela je lepa orca do Izole. Kazalo je obetavno za nadaljevanje proti Piranu, a je veter potem nekoliko popustil in sem se vrnil v Žusterno. Danes sem imel krilo Recharge 1000, fino za šibek veter. Izjemna kulisa z zasneženimi Julijci.

04.05.2021

NP EVO XII 7.4m2JP Hydrofoil 150 150l + Recharge5
Kot že povedano, odličen jugozahodnik tudi ta foil. Najprej malo kruzanja med Piranskim zalivom, Piranom, bojo Vida in Strunjanom, veter je bil taman za uzivanje v vseh kurzih. Kasene popoldan veter malo pojača in za foil je bilo v zalivu ves čas kar na polno in super za učenje kontrole v močnejših sunkih. Prima!

02.05.2021

NP EVO XII 7.4m2JP Hydrofoil 150 150l + Recharge5
No, pa je padel še en mejnik v moji foil evoluciji - cel session brez padca :) Danes sem startal iz marine Portorož in z navdušenjem orcal in kruzal po Piranskem zalivu. Kljub za foil kar konkretnim refulom okoli 20 kn, mi je uspevala kontrolirana vožnja v vseh kurzih. Prima dan, nova lekcija.

30.04.2021

NP 8.6m2JP Hydrofoil 150 150l + Recharge5
Še en izjemen dan na foilu v Piranskem zalivu in še malo naokoli. Jugozahodnik začel malo po 12. uri, kasneje je v refulih pod Savudrijo, pa tudi pri izlivu Dragonje pihal kar konkretno okoli 18kn, a lepo obvladljivo tudi z velikim jadrom. Ja foil pomaga v takih dneh....:)

29.04.2021

NP 8.6m2JP Hydrofoil 150 150l + Recharge5
Super veter za fiol do vecera in dezja po celotnem zalivu in tudi zunaj. Orca do Savudrije, downwind do Pirana, okoli boje Vida in nazaj, kruzane po Piranskem zalivu. Izjemno za foil :)

24.04.2021

NP EVO XII 7.4m2JP Hydrofoil 150 150l + Recharge4
Lep maestral za orcanje od Žusterne do malo pod Piranom. Na poti nazaj je veter oslabel in sledila je počasna vožnja v krmo mimo Izole, ob Žusterni pa je veter spet pojača in omogoči še nekaj foilanja. (krilo 1000). No, enega od pomladnih ciljev - orcanje na maestral prek SLO obale, sem pa le opravil.

21.04.2021

NP 7.8m2JP Hydrofoil 150 150l + Recharge5
Popoldansko foilanje do Savudrije in vse povprek po Piranskem zalivu je bilo ob šibkejšem in precej enakomernem jugozahodniku res užitek. Tudi jaz imam to srečo, da lahko podobno kot "Tadebu" delim navdušenje nad novim jadrom Neil Pryde Evo 12, velikost 7.4. Izredno stabilno in primerno tudi za foil. Vse kaže, da se pomlad/poletje le prebija tudi v naše kraje.
7 month ago   tadebu

@MTB, se vidimo v Žusterni jutri ? Zasedba bo pestra !

7 month ago   MTB

Ne, imam 900 na SB Plus foilu. Pri 15 kt (sunki, ne povprečja) je v takem primeru najlažja rešitev karseda oster kot v orco oz. krmo, enako kot pri formuli, ko dvigne. Pomaga tudi trim (kot stabilizatorja zadaj, pozicija zgloba, višina loka).

7 month ago   tadebu

@MTB voziš 1000 krilo ? Zadnjič sem ga na cca 14-15 kt z jadrom 8,2 in je bilo strašljivo ! Bilo je nekaj izletov v nebo in hitrosti (zame) previsoke- Ne znam si predstavljat ( zaenkrat ) v 15 kt imeti 1000 krilo in 9+ m2 !

7 month ago   MTB

@blabla: predpostavljam, da pri 7-8 vozlih misliš najnižje povprečne vrednosti vetra? Odvisno od kombinacije znanja, teže, opreme in stanja vode (flah ali chop) bi na podlagi lastnih izkušenj v takem gledal 900-1000+ krilo in 8-10 m2 jadro (pod 10 vozli bo vsak m2 prišel prav za poleteti). Daleč največ pridobiš s tehniko pumpanja. Jaz sem tam napram mojstrom tukaj švoh, zato se šlepam na veliko opremo in 10 m2 jadro, potem pa gre Pri 15-16 vozlih je taka oprema zame še normalno obvladljiva, če govorimo o sunkih. Če pa so povprečja 15+, potem pa ustrezno manjše jadro, krilo, trim...

7 month ago   blabla

Janez hvala za info. Lp, L

7 month ago   peter3301

Hvala za info. Glede deske bom pa preveril.

7 month ago   tadebu

Peter3301 - najprej preveri, če imaš dovolj ravno desko, da lahko Surfbent sploh uporabiš ? Starboard Slalom deske in Foil deska nimajo dovolj prostorav udolbini, da bi to lahko uporabil !!

7 month ago   SLO405

Surfbent je učinkovit! Res dobo zaščiti desko pred hamerji in ostalimi padci jamborja. V slabem letu uporabe, deska ni utrpela niti najmanjše praske. Za enkrat ni videti, da bi bil kakšen problem s povečanim vzvodom pri zglobu in tirnici, saj se tudi deska ob hamerju zadaj dvigne in ni takšne ekstremne sile.

Oprema, ki jo imam trenutno je naslednja: deska je široka 91 cm JP Hydrofoil 150, največ uporabljam jadro NP Evo X velikosti 7.8. (zdaj novo EVO XII 7.4), pa tudi 8.6. Foil je Recharge s sprednjim krilom 840 cm2. S to opremo lahko spumpam pri vetru tam okoli 10+ vozlov (mora bit že malo nakodrana voda) in s trenutnim znanjem lahko vozim do cca 20 vozlov. Za dvig na foil je dovolj le en reful okoli 10 vozlov katerega spumpaš, potem je veter lahko tudi malenkost šibkejši pa še vedno letiš na foilu. Za tvoje potrebe, če boš orientiran le na šibek veter, bi bilo bolj optimalno večje sprednje krilo okoli 1000 cm2, in podobna oprema kot je opisana zgoraj.

7 month ago   peter3301

Pozdravljen. Vidim, da uporabljaš Surfbent. Tudi sam se nagibam k tej rešitvi za varovanje špice deske, sploh zdaj, ko sem nabavil foil in se bo število "hamerjev" verjetno drastično povečalo. Prosim, če lahko deliš informacijo o učinkovitosti te zaščite. Predvsem imam pomisleke, kako deluje na zglob oz. tirnico za pritrditev zgloba (mastbox) zaradi učinka vzvoda. Hvala. Lp Peter

7 month ago   blabla

Zdravo Janez, prosim za info v kako šibkem vetru se še ''normalno'' pelješ s tem jadrom? In kako velik foil in desko imaš? Se spravljam v nakup pa bi rad imel opremo za nekje od 7,8 vozlov pa tja do nekih 15,16 vozlov. Hvala za vse koristne informacije. Lp L

7 month ago   miki101

Lusn je gledat zavervanga slalomaša, kako uživa na foilu!!

Tudi sam jih bom uporabljal za foil ! 💪

18.04.2021

NP 8.6m2JP Hydrofoil 150 150l + Recharge5
U, to je pa bila nagrada! Popoldan po 15. uri je zapihala za foil lepa burja v Piranskem zalivu. Sprva je kazalo, da bo zelo šibka, komaj kaj, zato še v "bonaci" sestavim jedro 8.6. No, pa se je konkretno razigrala tele burjica, a je bilo z velikim jadrom presenetljivo enostavno in mirno foilati čez refule. Torej danes dva-krat presenečen in navdušen!

17.04.2021

NP 7.8m2iSonic 83 138l5
Od vala do flata, z lepo burjo, super slalom kruzanje na polno. Relacija: Ribič, mimo Pirana in naprej okoli boje Vida, nazaj na flat za solinske nasipe ob izlivu Dragonje. Vse vrste vodne pod desko na tako majhnem območju, tudi to je prednost SLO obale.

16.04.2021

NP 7.8m2JP Hydrofoil 150 150l + Recharge5
Danes je pihal lep maestral, za foil kar na polno. Lepa orca iz Žusterne do Izole, v 4 bordih, potem pa z vetrom v Ankaran, Debeli Rtič in še malo naokoli. Testiral sem Recharge sprednje krilo 1000 (hvala Matevž), fino, stabilno in mirno v vožnji.

05.04.2021

NP 7.8m2JP Hydrofoil 150 150l + Recharge4
"Redana linija: Kramar-Naklova glava"...ker bohinjska ladjica na tej liniji trenutno ne vozi, gre pa odlično s foilom. Danes je pihal jugozahodnik z bolj južne smeri, zato sta bila orca in downwind v prej omenjeni smeri po dolžini jezera najboljši. Veter je bil v sunkih s pobočij Vogla precej močan konkretno prek cca 20 kn, za foil kar na polno. Malo bolj napeto foilanje v močnih refulih, a dober trening.

04.04.2021

NP 7.8m2iSonic 83 138l + Recharge4
Sredi dneva odlično za slalom, z močnimi refuli, tisto pravo nažiganje. Kasneje po 14. uri sem zamenjal desko za JP 150 in foil z istim jadrom 7.8. Veter je bil sicer vse bolj refulast in v upadanju, a se je dalo potegniti nekaj lepih orc in downwindow po zalivu s foilom.
8 month ago   dejmol

Fino je bilo,vozil 8.8 na trenutke overpower,dam petico za danes.

26.03.2021

NP 7.8m2JP Hydrofoil 150 150l + Recharge5
Danes popoldan je pihal lep veter v Bohinju. Za foil je so bili epski pogoji. Orce in downwindi prek jezera med Kramarjem in Naklovo glavo se kar niso končali, dobro uro pa je pihalo dovolj močno tudi za slalom. Voda hladna, 6 st. sicer pa toplo.