Vrstašt.

tadebu (100kg)Kamenjak WS station
NeilPryde EVO XII 7.4m2i-99 Squadra Corse 91 195l + Carpenter race
Ostala oprema: NeilPryde 4/3, NeilPryde 5/4/3
Danes zopet lepi pogoji v Premanturi za veliko slalom oz. srednjo foil opremo, gladka voda, sonce, toplo.... Odločiva se ponovno za foil, čeprav sva bila pozna, a nekaj sva vseeno ujela. Najprej voziva po zalivu, nakar se dogovoriva, da greva do Ližnjana. Meni ni uspelo, saj je veter precej padel, tako da sem se lahko le še pripeljal do izhodiščne točke. Sicer fanta zija !!
12 hour ago   tadebu

Bo, bo, naslednji teden, ko se res ohladi. Ta teden še izkoristimo . . .. .

20 hour ago   miki101

Nikoli ne bo konec sezone zate! 👍👍

0.00   Postaje: stupice

14.01.2022

tadebu (100kg)Kamenjak - Škara
NeilPryde EVO XII 8.2m2i-99 Squadra Corse 91 195l + Carpenter race
Ostala oprema: NeilPryde 5/4/3
Danes se je pa res splačalo zapeljat do Pule. Toplo - 12 stopinj. Veter tako kot ga je napovedal Aadin in Windy. Konstantno med 13 in kakih 17 ali malo več kt. Na momente z 8,2 res na zgornji zgornji meji. Pihalo od prihoda na spot ob cca 11h in tudi takrat, ko smo pospravili. Voda gladka, kot bi imeli pred tem tečaj likanja . . . . . Ocena 7 !!!
5 day ago   tadebu

Luche (78kg)JK Pirat
Jadro Barka + foil Ocena
NORTH SAILS Vi-8DS 8.2m2MACH 2 MOTH 200l + FF SWIFT Large4
Na začetku kaže super. Nežno piha a dovolj za polno letenje v vse smeri. Potem obrne bolj na sever in padem iz fojlov. Sonce lepo greje, zaradi kratkega sešna se peljem domov se ko je dan:))) Ampak je res, dnevi se lepo daljšajo!
Sešn info: 01:10 h    prevoženih: 17km   2s: 13m/s  10s: 12.3m/s  100m: 12.2m/s  1km: 10.1m/s  1NM: 9.4: m/s   avg: 4.1 m/s
1.00   Postaje: boja  [7.7 / 9.7 / NE]

13.01.2022 13:34

ziggymania (77kg)Izola
Kite Deska + foil Ocena
BERTA 15m2Lesena deska 4l5
Sprva light nato malenkostno dvigne. Veter pihal zelo konstantno in to iz NNE smeri. Vozim med Izolo in Koprom. V zusterni nobenega, cudno ko pa je tako lepo. Za Januar temperature se super.
Sešn info: 01:52 h    prevoženih: 68.7km   2s: 17.9m/s  10s: 14.7m/s  100m: 15.4m/s  1km: 12.9m/s  1NM: 12.7: m/s   avg: 10.2 m/s
6 day ago   tadebu

Podatki s postaj so tako mešani . . . . .

6 day ago   ziggymania

Od 7-8 do 10-13 vozlov....

6 day ago   tadebu

Koliko vetra si imel po občutku ?

11.01.2022

matejmihelcic (90kg)Seča
Wing Deska + foil Ocena
RRD WIND WING W 5m2RRD BELUGA 170 Y26 105l + RRD UNIVERSAL KSH ALU Mast 75 cm / Fuselage 76 cm / Front Wing 1582cm2 / Rear Wing 373 cm22
Ostala oprema: Mystic Rokavice STAR Glove 3mm Open Palm, Mystic Voltt Hooded Fullsuit 6/4/3mm
Današnji dan bi na nek način najrajši kar pozabil, že od ranega jutra je šlo vse narobe. Ob prihodu na spot mi pa še pes sprehajalke za lepše nadaljevanje dneva strga WING. Po izgubljeni uri in urejenih formalnostih s policijo za silo popravim (duct tape me je že drugič rešil!) strgan WING, se ogrejem in podam v vodo. Eno uro je vse potekalo normalno, na trenutke je bilo nekaj težav z močnimi sunki, vrtinčenjem, spremembo smeri, težave so nastajale tudi na račun uporabe jadra velikosti 5m2 (trenutno moje najmanjše jadro). Po uri pa se burja nenormalno okrepi, sklenem, da se odpravim ven na varno. Začela se je kalvarija! Zaradi močnih sunkov in valov praktično ne morem normalno na izhod. Padam v vodo, odnaša me, WING je nemogoče kontrolirat ... Sprva je bilo nekaj malega "panike", potem se umirim in fokusiram na izhod. Na koncu komaj, ampak res z veliko sreče uspem izstopit na koncu zidu, potem pa počasi odkorakam na izhod. Na plaži me je pričakal topel čaj (HVALA!). Za zaključek pa mi med preoblačenjem še sunek burje vrže desko na skale. Skratka popoln dan :) Zame danes velika šola, ki se je na srečo končala dobro, vsekakor vredna delitve, da ne objavljamo samo popolnih trenutkov na vodi. Zeblo me ni, obleka je res super. Sem pa danes prvič uporabil rokavice z odprtimi dlanmi (Mystic Rokavice STAR Glove 3mm Open Palm). Lahko potrdim primernost uporabe za WING. Roke me niso bolele!
6 day ago   matjazklemencic

Hvala Matej za poučen report. Glede trackinga, mi v zraku uporabljamo sledečo aplikacijo link Tukaj sem, če le imam signal, viden komurkoli, ki bi me moral iskati. Ne vem pa, kako je s signalom na morju... Po prebranih komentarjih moram kupit za začetek vsaj vododporen ovitek za telefon lp

6 day ago   tadebu

Seveda lahko voziš tam, zakaj pa ne. Je pa tam še bolj razbita voda kot že sicer v Izloli, saj se val odbija od obale. Izola ni "tako" nevaren spot, saj v primeru kake poškodbe materijala ali dviga oz, še bolj upada vetra lahko prideš na obalo za marino. Praktično te samo prinese do tja. Običajno, če se kaj zalomi, lahko prideš ven že v zalivčku za svetilnikom. Veliko bolj običajno se vozi Izola v višini svetilnika ali pa celo malo pod njim, kjer je voda lepša.

6 day ago   matejmihelcic

Morda kdo ve? Zadnjič smo imeli tudi debato na temo varnih spotov. V Izoli nisem še nikoli vozil, vem, da vozite pri svetilniku, zanima pa me, ali se lahko vozi v delu, ki sem ga na sliki označil rdeče? link Včeraj sem se potikal tam okoli, pa je v tem delu prva lepo pihala burja. Hvala za info!

Ha ha ha ...

6 day ago   Rekreator

Ena svetleča čelada: link

7 day ago   ziggymania

@tadebu.. res je! Na telesu ze dobih 2 leti porabljam imapct west in je super. Sciti pred udarci in zagotavlja plovnost. Ima 2 lepa prostora za shranjevanje, sprednji je se posebej velik, brez problemov v njega spravim velik telefon. Vec link ce koga zanima se da zadeve kupit v slo.... Na glavi sedaj nosim svetleco celado, ki je vidna zelo dalec. Ob sebi imam link Drugace se taksne burje v takih pogojih ne vozi. Kot je napisal Koc, ko gre kaj narobe nimas veliko cas. Raje vozit sibke burje ob obali.

7 day ago   KocSLO1

Tokrat se je dobro izšlo, lahko bi bilo drugače. Ko se mi je lani pozimi zlomil jambor sem bil v vodi 22 min. Na suhem sem se tresel še cca 1 uro. Po občutku bi v teh razmerah zdržal max 1 uro. Bil sem brez copat in klasični obleki 5/3. Pri močni zimski burji bi vsakemu svetoval, da se na morje ne odpravlja sam in naj surfa v varnem spotu, kar Seča ni. Ko veter pojača preko 25 kn nimaš možnost da bi plaval proti vetru. Varuje te sicer HR obala a plavanje do tja traja dolgo...Po navadi začneš razmišljati ko te doleti...Če surfaš na spotu kjer v primeru problemov (npr. poškodba opreme) do obale rabiš 2 uri, moraš biti temu primerno oblečen/opremljen.

7 day ago   MTB

Dober report in lekcija, to je zmeraj fino deliti, da še ostali kaj odnesemo iz tega. Podobno kot s plazovi v hribih. IMHO je pri outdoor sceni prva netehnična stvar to, da nekdo ve, kje si oz. kakšne imaš načrte. Lahko je to obvestilo domačim, listek v avtu, ipd. Aquapac in telefon pod neopren je drugi tak "joker" za primer sile. Sam imam poleg čelade zmeraj še rukzak s pijačo, energijsko tablico, piščalko, nekaj m vrvi, rezerven zložljiv kardan zglob, rezervno trapez zanko (ki se jo pritrdi brez razstavljanja loka), ipd., ampak to je marsikomu overkill. Dobijo se tudi t.i. locator beaconi, ki obalni straži sporočijo položaj v primeru aktivacije, pa plavajoče tube, ki se napolnijo preko kartuše...

1 week ago   matejmihelcic

lespaje: Do trenutka, ko sem se odločil za izhod je bil WING velikosti 5m2 preveč, vendar obvladljiv, ko se odločim za izhod in ob nenadnem pojačanju vetra pa je bil neobvladljiv. Bi pa (teoretiziram) z WINGOM 3m2 brez večjih težav prišel na cilj. Odgovor na tvoje vprašanje, ali bi ponovil vajo z manjšim jadrom bi bil, verjetno da, sploh na kakšnem bolj varnem spotu, kot je recimo Ližnjan ali MJ. Jaz na to izkušnjo ne gledam slabo. Marsikaj sem se naučil, glede na malo izkušenj sem trezno reagiral, lahko bi se (svetovali so mi bolj izkušeni fantje na plaži) vlegel na desko in z rokami veslal, WING pa držal z nogami. Ne vem, morda bi bilo lažje, lahko bi pa imel še več težav. Tudi iz moji sledi se vidi, da v teh razmerah nisem pretiraval, se nisem oddaljeval od obale, pač pa vozil v bližini obale, ko sem začutil, da je preveč, pa sem se odločil za izhod.

1 week ago   tadebu

Prej ali slej bo čelada in zaščitni jopič del običajne opreme ! WipForward jopiči imajo žepe, kamor lahko shraniš telefon, ne da bi te motil. Naj Ziggymania kaj več otem pove, ker to uporablja že dalj časa. Ne vem čemu izumljati toplo vodo na novo, ko pa je v tem primeru že veliko narejejega. Je pa res, da nekaj plačati vnaprej nikomur ne diši, imel pa bi vsak, ampak samo takrat, ko rabi !!! Vsi avti so zvarovani vnaprej, življenja ne !!!

1 week ago   jaka87

Ja sej obstaja kar nekaj namenskih naprav za to ampak zagotovo bi bila najboljša rešitev z uro ki beleži gps po potrebi pa tudi lahko javi sos. Nekako se ne morem pripraviti do tega da bi tlačil telefon pod neopren. Razmišljal sem tudi da bi naredil en gadget ki bi ga dal v žep od jambora al kej takega ampak se bojim, da bi bila baterija prazna ravno ko bi to rabil. Drugače imajo padalci en protokol, ki deluje preko lore in ves čas pošilja podatke kje so ostali in deluje na par km. To je tudi zanimiva tehnologija, in če bi meli še kje kak oddajnik bi lahko tudi javljali podatke online. Kolikor vem tudi še ni ure ki bi to podpirala, bi bilo pa zanimivo z ali na vodi videt točno brzino in lokacijo ostalih surfačev v okolici

1 week ago   Rekreator

Je pa res lepo, da je komu mar in iz skrbi spremlja kolega in pokliče, kot ste včeraj poklicali vi! Ja, gps lociranje, droni, super da tehnologija lahko pomaga iskat!

1 week ago   tadebu

Najmanj kar lahko v takem primeru naredimo, da s seboj na vodo vzamemo telefon v vodoneprepustni vrečki, vsak Garmin ima funkcijo Live Track. S to aplikacijo lahko tisti, ki jim damo link, lahko več njih, spremljajo našo pozicijo prek GPS-a. V tej aplikaciji pa žal ne moremo sprožiti alarma sami. Dodatek ali nadgradnja bi mogoče bil BB talking sistem za na vodo, s katerim povežemo telefon in s stiskom na gumb BB talking kliče številko, ki smo si jo prej nastavili. Torej obe funkciji delujeta istočasno !!! ( BB talking - link )

1 week ago   jaka87

Jaz sem imel v predeklosti kar nekaj podobnih pripetljajev, ki so se zaradi takšnih in drugačnih zadev zaključili z plavanjem. V Lignanu, Punatu na jugo, v Savudriji... Od takrat sem malo bolj previden in če imam kak tak dan, ko mi nič ne gre se zna zgoditi da po 0.5-1h spakiram in grem. Nima smisla na silo sploh pozimi. Recimo v Savudriji kjer sem pozimi kar veliko se kar nekajkrat pojavi kaka nenapovedana burja, ki jo ostali surfači ponavadi ne izkoristijo, tako da sem dostikrat sam. Že to da sem sam na vodi je mal neprijetno, za povrh je pa veter ponavadi kar precej zunaj. Ko si enkrat v elementu in loviš veter tega ne opaziš tako in je vedno sam še 100m do vetra, pa še mal, pa še mal... potem pa gledam track kako sem vozil skoraj v Italiji. Že par let nazaj smo imeli to debato, kako koristna bi bila v takem primeru ko se ti kaj zgodi ura ki ima esim. Imam tudi že v glavi kako bi naredil aplikacijo, ki ima različne nivoje javljanja - napiši na vetercek, javi domačim, javi obalni straži... Od takrat je preteklo že nekaj let, ponudnikov esim (sploh tujih) je vse več, pri urah se pa ni kaj dosti spremenilo. Še vedno imaš od poznanih firem Apple watch in pa Samsung. Samsungova mi je sicer bližje zaradi androida ampak ima v primerjavi z kakim Garminom slabši GPS senzor. Tako da sam komaj čakam, da pride kaj pametnega na tržišče, da zamenjam svojega starega Garmina...

1 week ago   tadebu

Naj omenim še kaj se je med tem dogajalo na obali. Takoj ko smo videli tebe in pa surfača, da imata težave, saj je jakost vetra takrat pojačala do dvigivanja pršic nad vodo, smo poklicali obalno stražo. Ti si bil še nekako na varni strani, medtem, ko surfača nihče ni več videl kakih 15 min, kar je bilo zaskrbljujoče. Skuba se z obale vseeno odpravi v vodo, da bi poiskal fanta in vsaj javil kje se nahaja. Seveda ga ni našel, so pa medtem že krožili s čolnom fantje obalne policije..... Vse skupaj se je srečno končalo in bodimo veseli, da je bilo tako. Surfač je zelo pametno odreagiral, odpel rig in se reševal, praktično mu je uspelo brez pomoči policijskega čolna, Skuba je prisurfal nazaj, sicer težko, saj so bile razmere na vodi nenormalne, pravi. Pomembno je, da ne gremo sami na vodo, sploh pa ne v zimskem času in takih razmerah. Naj bo to nauk včerajšnjega dne. Da so bili fantje s policijskega čolna prijazni in pripravljeni pomagati je tudi treba povedati. P.S. škodo smo pridelali tudi tisti, ki sploh nismo šli v vodo, namreč med pripravo opreme je tudi meni močan sunek vetra dve deski dvignil in ena (tista v vreči ) je pristala na skalah, razbita seveda, . . . . .

1 week ago   lespaje

Zanima me, ali bi ponovil vajo z manjšim wingom? Zelo poučen report!

12.01.2022 14:49

XO Gold line 6.3m2Exocet 100 161l + SB 800/115 plus5
Ostala oprema: Mercury 5/3
Preganjali smo se 3-4 foili in 1 formula. Super popoldan! Na 3. jibu sem se skopal in niti ni bilo (tako) hladno. Sem pričakoval bolj mraz - še en like za obleko. V primeru daljšega plavanja pa sigurno bolj primerna suha. Ko smo zaključili je zadnji ugasnil burjo. Kulisa kot je že v navadi - kičasta.
Sešn info: 01:10 h    prevoženih: 32.6km   2s: 11.7m/s  10s: 10.9m/s  100m: 10.9m/s  1km: 10.1m/s  1NM: 9.8: m/s   avg: 7.7 m/s

10.01.2022

tadebu (100kg)Seča
NeilPryde EVO XII 8.2m2FMX Invictus 85 139l5
Se še kar tresemmmmmmmmmmm
1 week ago   tadebu

Mislim, da gre tudi Miki 101 v Ližnjan, sam pa najverjetneje spet v Sečo ! Mislim,da bo za slalom kar močna Premantura, zato Seča !!!

Kam pa jutri? Mene malo Ližnjan matra

1 week ago   tadebu

Po podatkih močno, ampak na spotu pa niti ne ! Za foil idealno, za slalom pogojno OK. Sicer toplo in prijetno !!

Je dobro pihalo danes?

10.01.2022 14:43

XO Gold line 6.3m2Exocet 100 161l + SB 800/115 plus4
Ostala oprema: Mercury 5/3
Na spodnji meji za 6.3. Lepa rekreacija. Lahko bi bila daljša.
Sešn info: 00:49 h    prevoženih: 18.2km   2s: 11.8m/s  10s: 11.1m/s  100m: 11.1m/s  1km: 10.4m/s  1NM: 9.5: m/s   avg: 6.1 m/s

07.01.2022 14:07

warp.foil 8.8m2Exocet 100 161l + SB 1000/115plus5
Ostala oprema: Mercury 5/3
Lepšega začetka leta si nisem predstaljal. Še kr predem mmmmmmm.
Sešn info: 00:56 h    prevoženih: 26.1km   2s: 10.1m/s  10s: 9.5m/s  100m: 9.5m/s  1km: 9.1m/s  1NM: 8.7: m/s   avg: 7.7 m/s

05.01.2022 13:43

ziggymania (77kg)Dajla
Kite Deska + foil Ocena
Robcek 5m2Lesena deska 4l5
Pridem dokaj pozno a ujamem lepe pogoje. Veterdl side off a za kajt + 20m v zraku to ni bil problem... zunaj lep velik in hiter val. Sprva vozim gore dole pred Dajlo nato dolga orca. Ko prispem do Novega Grada obrnem in picim downwind po valu. Super pogoji.
Sešn info: 02:23 h    prevoženih: 52.5km   2s: 11.2m/s  10s: 8.4m/s  100m: 8.4m/s  1km: 7.3m/s  1NM: 6.6: m/s   avg: 6.1 m/s
2 week ago   tadebu

Ja, zate verjetno res . . . .

2 week ago   ziggymania

Haha, tudi to bi delovalo...😝

Samo, da nisi WC pokrova doma odšraufal . . . . . 😜

2 week ago   ziggymania

Bio eko 😄

2 week ago   tadebu

Pri vsem mi je najbolj všeč oprema - lesena deska 4l !!!

05.01.2022 11:17

keskopesko (106kg)Seča
Duotone Slick 5m2Indiana 108l + Moses W9455
Super jugo, na koncu malo luknjast. Toplo. A smo wingarji zmagali :)? In W945? Kondicija bolj slabo.
Sešn info: 01:22 h    prevoženih: 20.3km   2s: 10.2m/s  10s: 10m/s  100m: 10m/s  1km: 8m/s  1NM: 7.8: m/s   avg: 4.1 m/s
2 week ago   RV75

Pravi desci 😂😂😂 Ena je bila punca. Meni je W945 trenutno najljubše krilo. Low end cca. 2kt višji kot W1100, torej 10kt. Hitrost višja, okretnost sploh, glide pa nekoliko slabši. Predvsem navdušuje recovery ob breachingu. Idealen foil za chop v burji

2 week ago   MAN74

Bilo nas je 6 wingarjev, kasneje je bil v vodi še eden, torej skupaj 7=izenačeno 😁. Tudi jaz prvič v vodi z W945, sem navdušen nad tem krilom, je hitrejše krilo od W1100, boljši glide, izredno lepo vodljiv in stabilen....pravi užitek 😏

2 week ago   MTB

Zdaj bom žleht, ampak 5 pravih dedcev na wingu je krepko več kot 7 IQ foilarjev z olimpijskimi 72 kg gabariti

2 week ago   tadebu

Od kdaj pa je 5 wingarjev več kot 7 surfačev ????

2 week ago   keskopesko

Aha W945. Prijazno, hitrejše, a rabim po moje kakih 15kts da peljem. 1250=2400ccm in 945=1300ccm. Morda še Rok in Boštjan dasta mnenje?

Po hitrosti nimamo šans No 20 sem se približal morda še 2-3 vozle več in to je to, kar se mene tiče. Poleti na LSC - sladka voda. Ja zmagali smo po številu, vsaj takrat ko smo mi vozili. 5 wingarjev.

2 week ago   RV75

😂 😂 😂

2 week ago   miki101

Kaksno je krilo v primerjavi z 1250?

2 week ago   tadebu

V kakšnem smislu ste zmagali ?? Po številu ali po hitrosti ?

05.01.2022 12:30

lespaje (78kg)JK Pirat
X.O Silver 7.8m2iSonic 138l5
☆☆☆☆☆ Pet polnih zvezdic za prvi jugo letos. V Portorožu veter je zgledal bolj zanič, zato sem vzel 7.8 in veliko slalomco. Že v orci proti Ribiču je bilo več kot dovolj pogona! Pestra udeležba okoli Seče, 14 wingarjev, foilarjev, surfačev in 1 kajtar. Kasneje zagledam kolege iz kluba, ki vozijo v špuri Bernardin - Savudrija. Se odpeljem do njih in nato se dogovorimo za tekmovalno orco do Seče. Pogoji vrhunski, ena najlepših surfarij mojega življenja! Toplo, vodna površina nič kaj preveč razbita, +50km, roke z žulji, danes me vse boli, se premikam kot starček... Slik sessiona ni: Piran po rekordnih sunkih burje danes zjutraj.
Sešn info: 02:45 h
2 week ago   lespaje

hvala, več kot tri leta star telefon note9

2 week ago   miki101

lepa fotka!

2 week ago   tadebu

Bravo, res je bilo top, le žulji so mi uganka, saj si vendar dosti na vodi !!!!

0.00   Postaje: boja  [8.6 / 11.2 / SSE]

05.01.2022

tadebu (100kg)Seča
NeilPryde EVO XII 7.4m2FMX Invictus 72 118l
Ostala oprema: NeilPryde 5/4/3
No, pa je bil prvi . . . . . letos !

jap

2 week ago   tadebu

@krizaj 64 - Flikka / NP speedster 6,0 ?

Pa te nisem videl !!

2 week ago   krizaj64

po moje tam kot ti, s parkirišča ribič na travnik in takoj v vodo

2 week ago   tadebu

Kje pa si štartal ???? Ja, tudi meni je žal, da nisem nataknil eno številko večje opreme ob tako gladki vodi !!

2 week ago   krizaj64

ja, dobri pogoji - pri meni 6ka, lahko bi šlo tudi s 7ko. tudi temperaturno se je lepo sešlo za januar.

05.01.2022 09:23

miki101 (99kg)Seča
Severne Blade 5.3m2Flikka compact 105l5
Pridem in vidim počesana drevesa. Tomideli.... Top, posebej prva ura! Druga pa z 6.2.
Sešn info: 01:39 h    prevoženih: 33.2km   2s: 11.5m/s  10s: 11.1m/s  100m: 11.3m/s  1km: 9.6m/s  1NM: 8.8: m/s   avg: 5.6 m/s
2 week ago   tadebu

Bolj zase si se držal . . . . Vsaj na pivo bi počakal !!

05.01.2022 10:57

RV75 (88kg)Seča
Duotone Slick 4m2RV82 82l + Sabfoil W9405
Odlično za prvič letos. Družba, same old ... 🍻
Sešn info: 01:45 h    prevoženih: 35.9km   2s: 11.7m/s  10s: 9.6m/s  100m: 9.6m/s  1km: 7.9m/s  1NM: 7.3: m/s   avg: 5.7 m/s