starboard
CHAT
Prijava    Registracija

Hvala ekipaKdj Bum Koper, za čudovit sprejem za našo zmagovalko Lino Eržen 👌👍💖

Lina je doma👌💪👍 Hvala vsem našim prijateljem, ki so včeraj naredili nepozaben sprejem za Lino ❤️🙏💖

Lina pride domov ob 18.40!!

Zaradi časovne razlike Linino letalo pristane na Brniku 18.40!!! Se vidmo😊👑👍💪

LINA JE ZAMUDILA LET IZ TURČIJE IN PRIDE ZVEČER OB 20.35!!!! POVEJ NAPREJ!!!! 💪💪💪💪

Jeeees, Lini je uspelo nekaj izjemnega, ponosen do neba, tudi vi ste lahko 🏆👑Rezultat, ki ni prišel slučajno, je bil pa dosežen pod izjemno teškimi pogoji! Lina prispe v lj. v četrtek ob8. 30 in zasluži si, da jo počakamo na letališču in ji iskažemo priznanje za doseženo. Naj nas ne dvigne na noge samo močna burja, apmak tudi dosežek Line Eržen 👍Hvala vsem🙏👏

5 month ago   Surfer2009

Hvala Tomi, Lina je dobesedno mlela tekmice in če ne bi blo mal smole, bi vse zmagala💪 Kar se pa hemerjev tiče je pa tako, brzine so brutalne in vozi se na direktni val in z špico mal zadeneš, pa že letiš! V zavojih je s temi manjšimi krili, tudi deska zelo nestabilna in si hitro v vodi! Pa kakšna vrečka je tudi lahko usodna. Skratka uspeh za zgodivino, ni kaj💪

Prve tri plove je vozila 550-210 zadnjega pa 725-255!!! V prvi vožnji je padla pri polni hitrosti in zlomila edini orginal jambor(430)in potem vzela rezervnega Caasa, drugega nima! Počla je tudi dila!!! Ni enostavno 🤭

Dragi prijstelji surfanja! Kar mal zgodovinski dan na Japonskem, za katerega je poskrbela Lina!!! 🇯🇵🇸🇮🔝 Nore predstave, te pustijo odprtih ust!! Nič, ponoči gremo dalje💪✨🌅 Pripnem komentar iz inst. ki v nulo zadene bistvo in pove kako dobro ji gre👍

7 month ago   Surfer2009

Miha 88,imam jaz zgornje dele, Caas in Severne, samo nisi napisal od katere dolžine! Jaz imam od 490 😊👋

8 month ago   Surfer2009

Počasi dobivam fotke od včeraj in tu sta dve zmagovalni, posneti na prihodu v cilj🇸🇮💪❤️ Ponosen in lahko ste vsi👋🔥

Tudi Lina včeraj razturala 1.3.in 4👏👏👏 Pravi Slovenski dan 🇸🇮 Taki trenutki poplačajo vse😍

Val zmagal zadnjo regato slaloma na Sp. U-21 v Švici!! Posnetek te njegove super vožnje, bom objavil v naslednjih dneh! Lp.Igor Eržen

11 month ago   Surfer2009

Petek, sobota in nedelja se na Bolu odvija odprto državno prvenstvo za foil!!! Napoved dobro kaže😊 Lp.Igor

12 month ago   Surfer2009

Slika včasih pove več kot tisoč besed 😊Val je v Slovenščini nagovoril gledalce in tekmovalce, na ep. v Grčiji💪🇸🇮🇬🇷

Lina Eržen v Hyèresu(Francija) na tekmi za svetovni pokal med najboljših deset! 👏👏👏🇸🇮

1 year ago   Surfer2009

Jaz sem za Portorož objavil tukaj na chetu in na fb-združenje windsurfarjev 👍

Ja, da državno velja morajo biti udeleženi vsaj štirje različni klubi in šest tekmovalcev! Ampak kjer je volja je tudi pot! Mislim, da bomo vsi ponosni, da se jih zbere toliko in ima Slo državnega prvaka v tej tako popularni disciplini(Wing) 😊🤗

No glej Matjaž, že da se o tem pogovarjamo je korak naprej. Mi smo bili v Portorožu na tekmi že lansko leto in ker je Val ostal doma, sem se angažiral in naredil par objav za boljšo udeležbo. Nič kar je, je upam, da nam bo naslednje leto uspelo. Lp.Igor

1 year ago   Surfer2009

Ja za držvna prvenstva moraš bit registriran v enem klubu in pri Jzs. Za tekmo, ki je bila v Portorožu pa tega ni potrebno. Lp.Igor

Hvala Luka🙏🤗 Res škoda, to sem napisal, ker se bojim, da organizatorji tekam, zgubijo interes in veselje, do tega, za kar se trudijo. Lp.

Dragi ljubitelji vetra! Zelo rad berem vaše debate, kje piha,, kje bo akcija itd. Zdaj me pa nekaj zanima, zakaj se nihče noče udeležit tekmovanja, ki nam ga organizirajo(Žusterna, Portorož) V Žusterni se je zbralo, kar nekaj ljubiteljev foila, ampak nobenega na wingu! V Portorožu pa slika še slabša. Moje mnenje je, da zgledi vlečejo in če tega ni, potem tudi mladih ta šport ne zanima, vsi pa vemo kam to pelje. Lep pozdrav iz IQ-foil tekme v Franciji, kjer za zdaj Lini kaže odlično! Dva dni je fajtala z osemko na 35+++++!!!!!!! Igor Eržen

1 year ago   Surfer2009

Naslednji vikend tekma v Portorožu za vse, ki se radi vozijo z vetrom. Da ne bo kdo rekel, da ni vedel. Lansko leto smo se imeli super, samo premalo nas je bilo😊 Vabljeni!

Lep Ližnjan se obeta danes, piha na polno, sonček pa tudi 😊😁

link Ekipa Eržen, danes v oddaji dobro jutro na Rtv1 slo! Podarili so nam skoraj 5 min programa, kar je super? Naš intervju je od 140-145 minute jutranjega programa! Mogoče bo komu zanimivo pogledat! Lp.Igor Eržen

1 year ago   Surfer2009

V ponedeljek 28. 11 ob 17h bo v Žusterni(pri klubu) po uspešni sezoni sprejem za Lino in Vala Eržen! Toplo vabljeni, da se malo podružimo 🇸🇮✨🏆🥉🥉

Hvala za čestitke 🙏 Sprejem za Lino in Vala bo nekje od 21-28 novembra v Žustreni, če bi mogoče kdo prišel! Za točno sporočim naknadno👍🤗

Lina Eržen bronasta na mladinskem evropskem prvenstvu iqfoil! Val Eržen je osvojil 15 mesto! Val je v kat U19 premagal 85 tekmovalcev!

2 year ago   Surfer2009

Dp. Iq foil - open Včeraj nam je uspelo odpeljat 3 plove! Na štartu je bilo 17 tekmovalcev! Tudi danes upamo, na ugoden veter in nove borbe!! Lp. Igor

Kar močna burja v Orebiču😊

Vsem skupaj srečno in vetra polno leto 2022🎊🎉Ekipa Eržen

2 year ago   Surfer2009

Samo na temo Severne foilov dodajam, da Severne ima od letos svoje foile, ki so za zdaj samo alu! Imajo pa v bodočnosti v planu tudi izdelavo karbonskih! Predstavljeni so bili na IQ-foil svetovnem prvenstvu v Švici - Silvaplana! Samo kot zanimivost!

Ekipa Eržen vozi Bug foil in se nam odlično obnese! V bistvu modeli, ki so predstavljeni spodaj v linku predstavljajo velik korak naprej in zadovlijo manj in tudi zahtevne uporabnike! Prednost slovenskega proizvajalca je, ker je v primiru kakršnih koli težav (npr. poškodbe foila pri uporabi) zelo odziven in se zmerom najde rešitev! Tudi cenovno je Bug-foil precej bolj ugoden in dostopen! Priporočamo!

No ravno na 5 knot iq tekma ne štarta, moram pa priznat, da je bilo letos kdaj na posameznih delih tekmovalnega polja tudi manj! Običajno se gre na vodo, ko veter doseže 7-8 knots! Takrat se postavi boje za slalom, ko pa veter preseže 10 knot, je pa že v igri up-wind, oziroma kurz!

Pwa-Marginane Lina Eržen - women 4.mesto Golito - men 4.mesto Ni kaj dodat💪👑

Pwa-Marginane Tri dni čakamo na ugoden veter in tudi danes, ko je bila napoved zelo spodbudna, do zdaj nismo odpeljali ničesar! Upam, da vsaj kaj prileti od kod😁👍

Ojla Pozna kdo koga, ki bi nam iz surf shopa Split, pripeljal eno jadro gor? Lp. Igor

3 year ago   Surfer2009

Žusterna Hvala vsem članom Kjd Bum Koper, imeli smo super klubsko tekmo (SLALOM, FOIL) 8 plovov, je bilo za Eržen team odlična priprava za bližajoče se Evropsko prvenstvo (IQ-foil - senior) v Franciji!! Tine Slabe, vsa čast za suvereno izpeljavo tekmovanja!!

Čudovit sprejem za Lino in Vala, hvala vsem, tudi tistim, ki so bili z nami samo z mislimi❤️🇸🇮

Še ena slikica Lininega novega trika💪🏆

3 year ago   Surfer2009

Ojla!! Vesele novice iz Geneve! Tekma evropskega prvenstva tow-in, kjer sta nastopila Lina in Val se je super končala za Eržen team! Lina je zmagala v ženski konkurenci, Val pa je bil 8 pri moških! Lina je presenetila vse sodelujoče, saj je na takmi naredila svoj prvi Burner!!! Video bo objavljen v naslednjih dneh, na naşih profilih! Lp. Igor Eržen

Pozdravljeni Hvala za čestitke! Res, res velik uspeh Line, kar je bilo aprila!!!!!, ko smo sestavili prvi kos IQ-foil opreme nepredstavljivo, je naše delo v minulih mesecih obrodilo neverjeten uspeh, ki ga nam zavidajo vse velike ekipe! Dokazali smo, da delamo prav, teško je res, ampak se ne damo! Stisnite Lini in Valu roko, prikazala sta veliko več, kot smo lahko realno pričakovali!!! Če nas lahko kakorkoli podprete vam v naprej hvala❤️

A gre, kdo proti Pelješcu? Eno jadro imam za pripeljat dol! Hvala 🤩041 610 649 Igor

3 year ago   Surfer2009

Gre kdo na Pelješac? Rabim nekoga, ki bi mi pripeljal en lok in jadro! Tel. 041 610 649 Hvala

Pozdravljeni Sem zelo vesel te debate tukaj, pa, kar ne vem, kje bi začel, da kaj napišem😊 Mogoče prvo to, da če bi bil komplet 5000, da bi bil poceni! Ne nebi bil, veliko denarja je treba zbrat in tudi ko stvari po enemu letu prodajaš, vemo koliko so vredne! Ko začneš tekmovat en komplet ne pomeni nič, lep primir je ko se je Lini zlomil jambor pred štartom v Žusterni, v klubu sem si sposodil novega, pa je šlo naprej! Na mednarodnih tekmah Iq foil, bi pa lahko šel samo domov😊 Na vodi je lahko veliko tekmovalcev in logično pride do trkov in poškodovanja opreme! V fs. in Wevu gre nekako brez podpore (trener, čoln itd) tukaj ne gre! Tukaj na teh tekmah šele vidis, kakšni reveži smo 🙄 Lina, Val in Bine so velik potencial, samo to ne bo dovolj! Prvenstvo v Kopru je bilo top, samo potrditev tega, da se da! Tekme IQ-foil se štartajo na 7-8 vozlih, potem pa kdo je močnejši Lp. Igor Eržen

V Žusterni je bilo včeraj premalo vetra za Foil! Ravno za mali trening je bilo, za tekmo ne! Upajmo, da danes kaj pihne😊